ZehraAlbayrak ben 34. Haftada yıkadım serdim beşiğin tamamını. Üzerini de büyük çift kişilik bi çarşafla tamamen kapadım toz olmuyor içim rahat. Biberon aşamasına ben de geçmedim kullanmayacağımı düşünerek, şu an çekmece bekliyorlar fakat yine ne olur ne olmaz diyerek emziklerle beraber 5 dk kaynatayım diyorum. Hastane çantasını da yeni hazırladım 37. Haftadayım zaten her şeyi hazırdı, şeffaf tül keselere koyup görünüyor ama üzerine ne olduklarını ebeye ilk verileceği filan küçük notlar halinde yazıp bıraktım. Bence çantada bebek kıyafetleri çok da beklememeli. Böyle de hazır oldu her şey çok şükür 😊