Aysegul33 3 dr a gittim ilk gittigim acildeki dr oyle dedi snra icime sinmedi 2 tane ayri ozel dr gittim hersey normal dediler canim icimde kusku kaldi kalp atışıni gordum pazartesi dr bisey demedi tekrar test verdi betam 50289 cikti 3 gun sonra 6+4 sence nasil canim