Sevgikabatass
Kızlar 16. Haftadayım özellikle 1 haftadır inanılmaz ayak ağrıları ve gaz sancıları yasıyorum . Sizde yasadınız mı ? Yasadıysanız nasıl bir çözüm buldunuz ?
nemu63
Benimde ayaklarım çok fena ağrıyodu uykudan ağlayarak uyandıracak kadar çok doktoruma söyledim magnezyum yazdı tam geçmediyse bile ciddi derecede azaldı ağrılarım sende bi danış istersen magnezyum yazsin kramp ve ağrılara iyi geliyo
Sevgikabatass
B12 eksikliğim varmış onun için ilaç kullanıyorum şuanda bir çok kan testi yapıldı aslında magnezyumla ilgili bir şey söylememişti doktorum