baby2 28+2 olduk ogluşumla bu kadar iştahım yoktu bi haftaya kadar ama şu bir haftadır hiç ağzım boş durmasın istiyorum hep yemek istiyorum boyum da fazla uzun deil tıfıl oldum çıktım 🙈 sizler nasılsınız bakalım
Ebru0156 baby2 bende 27 haftadayim canim ayni durumlar bendede var surekli yeme hissi yemedigimde hemen halsizlesiyorumm bol su iciyorumm.
Sema12 baby2 bend 28.haftama grdm bu son 4-5 gndr asiri bisiler yiyesm waar kilo almamak icin kndimi o kdr cok tutuorm kii yemiorm tutmam lazm yoksa kilolar alir basini gder 😂😂🤭
baby2 Ebru0156 valla şimdi ekmek arası kaşarı görün bi bardak sütle y🙈 yani hakim olamıyorum yemesem içimde kalıyo 😆
baby2 Sema12 bakkal ürünleri yemedegin sürece fazla sıkıntı olcanı sanmıyorum cnm fazlada tutma kendini
Zehesila41 Yiyin kızlar bebeciklere yarayacak seyler yiyin ozaman siz değil bebecikler kilo alır mesela ekmek yaramıyor az tüketin ekmeği ama onun yerine öğünleri fazlalaştırın azar azar yiyin kaşar muz yoğurt su armut çok ca yiyin