Ylzmeric Merhaba arkadaşlar 3. Ayı bitirmiş bulunmaktayım fakat gün içerisinde ara sıra iğne batiyor gibi hissediyorum ozellikle sol kisimda benim gbi yasayan var mi yada sebebini bilen. Iğne batması damar çekilmesi gibi bisey .
Ebru9360 Ylzmeric bende 19+1 haftalik hamileym cnm rahim büyüdüğü icin kasiklarda agri karinda agri kasikta batma şeklinde seyler normal dedi doktor bana
Rahimeali Ylzmeric aynısı bende de olmuştu tek çözüm ayakta hareketsiz uzun süre kalmamak ve tempolu en az yarim saat yürümen👍 ben yürüyüşle kurtuldum
Emikkca Ylzmeric ben 30.haftadyim bendede oluyo sol tarafimda kalkip oturuken falan oluyo igne gibi bi tuhaf batma oluyo ne ari gibi ne aci gibi tarifsiz sancilar😤🙄
Ylzmeric nurellaam Sebebi ne olabilir acaba hamilelikle alakalı bisey olsa gerek çünkü öncesinde yoktu .s