melekanne12 Kızlar eşimle kendimize telefon alacağız. Eşim kendine buldu. Ama ben karar veremiyorum. Iphoneda gönlüm. Ama çok pahalı. Samsung aklımda çok yok. Huawei p30 lite düşünüyorum. Eşimse xiaomi mi 9t alacakmış. Önemli olan kamerası benim için. Sizin kullanıp memnun kaldığınız telefon var mı?
Minik_Hanim melekanne12 ben daha dün samsung a80 aldım kamera müthiş Arka kamera üstten açılıp öne geliyor ve ön kamera oluyor Hafızası 128 gb ve 8 gb ram var Senelerdir note kullanicisiyim tabiki o başka ama bu pahalilikta tercih edilebilir bi telefon
zynponrzrlu melekanne12 iphone X kullanıyordum çok memnunum ancak parça pinçik olunca değiştirdim iphone 11 pro aldım dün henüz 1 gündür kullanmama rağmen çok memnun kaldım eşim iphone XS Max kullanıyor oda çok memnun kesinlikle iphone alın derim eğer bütçeniz varsa😊💫
SevgiIbrahim Samsung A seriler de guzel. A20 aldi gorumcem cok guzel kamerasi. Ama ozellikle kamera diyosan huawei en iyi kameraya sahip.
melekanne12 Minik_Hanim Güle güle kullanın. Evet bugün bu telefona da baktım. Ama kamerası bana yeterli gelmedi.
Minik_Hanim melekanne12 teşekkür ederim. Ben bisey alırken hepsiburada nin yorumlarına çok bakarım belki ordan model model ilerleyip fıkır edinebilirsiniz..
Svldlrbsy melekanne12 huawei mate 20 lite ✅ babalık müjdesi hediyem 😁 eşim ıphone kullanıyo ama telefonuma hayran ve cok asırı memnunum hele kamerası 😎😍
Lindam melekanne12 3 yıldır iPhone 6s Plus kullanıyorum çok memnunum. Diğer telefonlar gibi donma problemi Yok şarkı iyi gidiyo kamerası da iyi
Terspektif melekanne12 özellikle kamera diyorsan tabiki huawei al bence. İphone lar gereksiz pahalı ben 1 yıldır 7 plus kullanıyorum memnunum ama şuan olsa bu parayı verirmiydim tabiki hayır 🤷♀️
Pinkberyy melekanne12 eşinin secimi cok iyi:) bende yıllarca ıphone kullanıcısı olarak son 1 senedir Xiaomi kullanıyorum. Harika bir telefon hemde Apple dan cok cok daha üstün özellik olarak.hic pisman olmadım. Bosuna okdr para vermişim yıllarca. Kamera hafiza batarya kullanım acısından harika bi telefon😁
Ozlemclk52 melekanne12 samsung A50 aldım eşim de ikisinide huawei p20lite kullanıyor benim kamera şimdi ona bin basıyorum ısınma donma yok 3 kamerası var çok kibar tasarlamislar obur telimde samsungtu 4 sene kullandım adamlar eşinin dediğini satmaya çalıştı bide aldigmi onerdi ben beğenmedim onun serilerini eşimde övüyordu sonra vazgeçti o markadan cunki kamerasını sürekli silmek gerekiyordu 2700 e aldık A50 yi iphone isterdim hep ama son çıkanları alamayacaksam alt modelleri gereksiz dedim cnku bunun kamerası alt model iphonelara bile bin basiyor😂