Fatosumum Merhaba önceliklee 🙂 Bana ankarada gittiğiniz,sevdiğiniz,temiz,ilgili,uygun fiyatlı doktor ve özel hastane tavsiye edebilirmisiniz muayne ve doğum fiyatlarıyla söylerseniz çok sevinirim bi de doktorun adını ☺ şimdiden teşekkür ederim 😍❤💕
Zeynocannn Fatosumum Özel Ortadoğu Hastanesi'ne gidiyorum. 120 TL muayene ücreti. 3250 TL sezeryan, 3000 TL normal doğum. Prof.Dr. Hasan Kafalı'nın fiyatları bunlar. Hastanenin diğer doktorları Uzman. Onların fiyatları biraz daha düşükmüş. Tavsiye ederim hem hastane hemde doktorum Hasan Bey'den çok memnunum.
Bgmbgm Canım ben etimed Hastanesi'ne gitmiştim güzel beğendim ama şuan da Sami ulus Turgut Özal yerleşkesine gidicem ilk defa haftaya orda doğum yapan arkadaşlarım var çok memnunlar