emelryt Doktorum hamileliğimin 3.ayından itibaren madecassol krem kullanmamı önerdi.Aranızda kullanan var mı?
Cigdem07 emelryt Badem yağı kullanmanı öneririm canım medicasol yara ve yanık kremi bide yüzdeki lekelere iyi geliyor. Çatlak için ilk defa senden duydum yani doktorundan 🤔