-Ebru- Karnım ve bebiş 5 dk bir kasılıyo çok şiddetli değil hastaneye gitsem mi nişan da gelmişti öncesinde yardım edin hanımlar 😣
_eda8 Git canim heran dogumun basliya bilir benimkide her 5 dakkaya bir girmisti , hastaneye gitim 2 saat sonra dogumum basladi