Seyma55 Kızlar bugün 36 haftalık oldum doğum için memleketime geldim bugün muayene oldum .Doğumu nasl istiyorsun die sordu bnde sorun olmadkca normal doğum dedim .Karar ver haftaya çatı muayenesi yapıcam dedi .Artk stres yapmaya başladmm .sizde durumlar nasıl
Eesseess Seyma55 bende 36 haftalık hamileyim bugun kontrol vardı nts ye baglandı normal dogum gözüküyor şu anlık ama bilemeyiz dedi doktor 😊 kac kg bebegin
Eagle564 Seyma55 bende 36. Haftadaym dün kontrolüm vardı normal doğum için çok zayıf bünyen ve bebek biraz iri dedi ama kemik yapına çatılarına bakıcam dedi haftaya nstye giricem bakalm
gulsah_765 Seyma55 aynıymışız benim de bugün 36 oldu :) benim de normal gibi görünüyordu ama korku ve endişem çok kararsızım
Alisalpa Seyma55 36 haftada çatı muayenesi yapılmıyor mu.. 😢 35 haftalığım haftaya doktoruma görünücem yapar diye umut ediyordum
Rneslihan Eagle564 bünyen zayıf derken neyi kastetti doktorunuz . Zayıf mısınız ya da bir rahatsızlığınız mı var
Karpay Doğum yaklaştıkça kararsızlık normalmiş demekki bende bu gün kntrldeydim haftaya çatıya baklcak ama korkuyorum😥 36 hafta doktorun başnın etini yedim normal diye ama biraz krkmuyo değilim 😅😅
Berdogan Bende 36+2 oldum. 2.kez spinal sezeryan olacağım kısmetse. 4 veya 5 kasımda olacağız, haftaya netleşecek günümüz. Aşırı çatı kemiği ağrım var 3 haftadır nst ye giriyorum hiç bir sancı çıkmıyor başı da sağa geçmiş dört dönüyor sağolsun
Seyma55 Eagle564 samsun bafrada medibafra hastanesi. Normalde bu hastaneye gelmiyordum baska şehirdeydim .Memleketime geldim doğum için
Seyma55 Alisalpa 35 de gldm memlekete özel hastaneyw geldm muayenimi oldum doğum sekiline karar ver dedi normal deyince haftaya cati muyanesi yapalm dedi .Bundan snra herhafta geliceksin nst ye baglancaksn dedi
Eagle564 Alisalpa bende bekledm ne zaman yapıcak diye ama 36. Haftada gittim yapmadı bakim haftaya gidicem belki 37 de yapar
Esrac Bende 36+5 haftaya kontrolüm var hiç çatı muayenesi yapicam demedi genellikle demek 37 de mi yapiliyor
Seliminannesiii Bizde 36 haftaligiz bebegim normal dogum pozisyonunda henuz kanala girmemis bu cumartesi kontrolum var benim doktorumda 38 de yapacak çatı muayenesini
Cagla22 Seyma55 bende 36+2 yim canm dün gittim kontrole 3.545 gram dedi bana sanki az geldi ama dr gayet iyi dedi sağlığı gelişimi. Haftaya tekrar gideceğiz canm inş
LoriLori Cagla22 azmı ????🙀 maşallah ta,bnm ilk oğlum 2900 doğdu,bu bebişim suan 36 haftalik 3600 du bugun,dr buyuk dedi..
Berdogan Ya bu kilo ölçümleri çok net olmuyor zaten.. benim ilk kızıma 39 haftada 3500 falan demişti doktor bi doğdu 2800 minnacık bişey prematüre bezi ve kıyafeti almak zorunda kalmıştık.😊 şuan da bile sağlık olarak bi sıkıntımız yok çok şükür ama kilo olarak yaşıtlarına göre zayıf ilerliyor