Htc_e Minnosizmmm bebeğiniz doğduktan sonra Sebahatmrtk çok pişman olabilirsiniz. Doğru kullanımında emzik çok kurtarıcıdır. Uyku seyahat gibi durumlarda ve gün içinde anneyi çok rahatlatır
Minnosizmmm Htc_e iste bu yüzden bana kalsa kullanmam dedim 😊 yani verme taraftarı değilim bilmiyorum sevmiyorum sanırım bana suni şeyler çok itici geliyor ama yani alışır ve isterse de yapacak bişeyim yok