Sermec Merhaba kızlar ben 8 yıldır epilepsi hastasıyım zamanında cok nöbet gecırdım cok agır ılaclar kullandım ama 6 yıldır nöbet gecırmıyorum cok şükür ve doktorumun kontrolunde 1 yıldır ılac kullanmıyorum su an 17 haftalık hamıleyım size sorum 6 yıldır nöbetim yok 1 yıldır da ilaç kullanmıyorum acaba normal dogum mu olur yoksa sezeryan mı
Duyguhakan Sermec canım benimde 1 bucuk yıl oldu ilaç kullanmayalı doktoruma ilk gittiğimde söylemiştim şu an normal doğum diye bekliyoruz herhangi bi sıkıntı olmaz yani
Aylinyalin merhaba canim benim bir tanidigimda epilepsie hastasi ve bundan 3 sene önce normal dogum yapti 😊
Sermec Aylinyalin Anladım cnm normal dogum yapmayı cokk istiyorum tabı doktorum hangisini isterse o olur ama merak ettim normal dogum yapan var mı dıye 🙂