Sinemozen Merhaba ben kendisinde sadece muayne oldum. Ama bir ablam doğumunu alper beye yaptırdı memnun kalmıştı bende esma hanım vardı ona yaptırdım doğumu çok iyidi kadın ama şimdi yok tahini çıkmış gitmiş
hilal8181 Sinemozen eğer doğuma kendisi giriyorsa bende ona gitmek istiyorum canım. tıp fakültesi olunca asistanların eline kalmakta istemiyorum
leylabulut81 hilal8181 haha asistan dediğin de senin 10 katın okumuş doktor neyin kafasındayız hala yazık he git seni alper bey doğurtur başka işi yok adamcağızın
Elif__ygtt İyi bir doktor fakat normal doğuma girmiyorum hastanede denk gelirsem mesai saatleri içinde girerim demişti. Sezaryen yaptırıyorum gün verip dedi. Yani sezaryen olucaksan kesin alper bey yapıyor.