Gizemhayal_ Zararı vs yokmuş sanırım baya arastırdım ama lierac 3 kutu bitirdim ve çok pahalı cidden vazelin cilt esneten en iyi krem değilmi?
alchn Gizemhayal_ ben kullanıyorum suan 32 haftalık hamileyim görünüşte bisey yok gibu ama diyolar ki çatlak dogumdan sonra belli olur
filiz08 Gizemhayal_ valla bu üçüngü hamileliğim tek bir çaylak belirtim bile yok.Vazelinden iyi nemli tutanınıda görmedim
Seda_123 Gizemhayal_ Ben bebek yağı kullanıyorum arkadaşım tavsiye etmişti bana onun hiç çatlağı olmadı benimde şimdilik yok 27 haftalığım ama bu işler birazda genetik oluyormuş galiba annelerimizde çatlak varsa bizdede olma ihtimali yüksek oluyormuş
tde_kubra Vazelinin içeriğinden dolayı hamilelikte kullanılması tavsiye edilmiyor. İnternetten bakmanızı tavsiye ederim
Cido23 Bebe yağı kullanabilirsiniz ben onu kullanıyorum suanlık memnunum ilk basta kakao yağı sürüyordum bazen arada onuda kullanıyorum
OznurC Vazelinin içeriği petrol ve türevi ürünler diye biliyorum zeytinyağı sürseniz çok daha iyidir bence vazelini bir araştırın o kadarda masum değil
pyrzmom Arkadaslar vazelin petrol türevi bir üründen yapılıyor cildin hava almasını engelliyor vucudunuza sürdüğünüz hersey deri altına geçiyor ce bebegi zararı olabilir özellikle karnımıza en güzeli bebe yagı kullanmak iZlediğim bir youtubera doktor tabsiye etmiş ki güzel nemlendiriyor
Eceyavuz Ben de bikac ay vazelin sürdüm sonra icinde petrol olduğunu öğrendim ve sürmeyi bıraktım.. suan zeytinyağ ve badem yağı sürüyorum.. pahalı kremler almaya gerek yok çatlayan herturlu çatlıyor bol su da onemli tabi
Defnem18 Dalin bebe yağı kullandım avakado zeytinyağlı 39+5 im bir tane bile çatlamadım.öneririm duştayken sürüyorsunuz bu arada😊