Symsymdmr
2 gündür karın alt bölgemde ağırlık şişlik var ve yumurtalıklarım ağrı yapıyor hafif batma oluyor nefes almakda zorlanır oldum herkesin gebelik belirtisi farklıdır ama başına bu şekilde bişey gelen oldu mu acaba ? Regli öncesi belirtileriniz hatırlayan varsa yazabilirse cok sevinirim :)
GozdeTanem
Canım bende hamile kalmadan önce her belirtiyi hamileliğe bağlıyodum. Hiç beklemediğim bi anda aldım haberini☺️ Rahat ol olacağı varsa olur zaten
Cesur
Adet belirtilerimle aynıydı benimki o kadar emindim ki adet olacagımdan hamile oldugumu öğrendiğimde çok şaşırmıstım ☺️
Bsrbkts
Ona benzer her farklı bi belirtide hamileyim kesin falan diyodum ama kendimi kandirmisim. Adet olacağım diye kesin gözle bakarken hamile olduğumu ogrendim. Hatta adet olacagimdan o kadar emindim ki yatmadan önce agri kesici ictim ki karın ağrısından uykum bölünmesin 😁
BeybininAnasi
Ben hamile kalmadan önce sahte belirtiler taşıyordum. Midem bulanıyordu, kasıklarım batıyordu, birden ağlamaya başlıyordum vs. Ama asıl hamile kaldığımda bunlardan hiçbiri olmadı. Birincisi inanılmaz sinirli oldum -ki eşime de söylüyordum bu sinir normal değil diye- ikincisi sakarlığım arttı. Yani belirtiler biraz psikolojik aslında. İnşallah hamilesindir ama umutlanmamak gerekiyor, çünkü biliyorum insan o tek çizgiyi görünce çok üzülüyor.