Esesennn aksine ben ilkte hicbiseh bilmiyordum diye korkru falan yoktu ama sanci gelince ben bidaha dogurmam dedim🤣 ama bebeyi kucagina alinca varya o agrilari hic yasamamis gibi uutuyorshn.. ikinciye hamile kaldigimda dogumdan korktum ilk basta ama sonra o rahatligim aklima geldi ve dogurmak icin sabrsizlaniyorum ağrı sanci bi anlik ama o guzel hisler sonsuza kadar mukemmel🥰