Bernayksl 😁😁😁
Bazılarının evi tövbe yarabbim bir tuhaf kokuyor. Eşimin 3 dayısı var hepsi bir avlunun içinde oturuyor. 3 tane tek katlı ev ama aynı alanda. Dayılarının eşleri birbirinden pis bir görsen. Köylü milleti olmaları fark etmez temiz olmak kişinin kendinde biter...
Bir gün onlara gittik hiç gitmeyi istemiyordum halbuki.
Tam yemek yiyorlarmış. Kaderime sövdüm o an, çünkü gelin yemek yiyin diye zorlayacaklar. Eşimde tiksinir, bana, onların evinden bir şey yeme karnında bebek var Allah korusun bir şey olur diyen biri 😄
Et kavurması ve mercimek çorbası vardı yemekte. Daha önce çocukları yemeği yemiş kalkmış. Tabakta donmuş iç yağ bize bakıp gülümsüyordu 😂 Yengesi tereddüt etmeden yağlı kaşığı çorbaya daldırıp bir kepçe o yağlı tabağın üstüne koydu bana verdi 😁
O zamanlar tam 3 aylık hamileyim bulantının şiddetli olduğu zamanlar.. Eşim anladı çokta utandı. Ben kustum kusacağım çok kötü oldum ki eşim bana çabuk kalk arkadaşıma söz vermiştim unuttum adam bizi bekliyor dedi. Beni apar topar götürdü. Sonrasını anlatmayım halimi sen tahmin et. Şu an 7 aylık hamileyim sağ olsun eşim asla götürmüyor dayılarına 😁