Meleek Mucizemmm00 ben en son 7+5 de gitmiştim ozamanda bebek iyi görünüyordu kalp artışları da normaldi 🙏 embriyo 9mm boynundaydı doktor normal demişti
Mucizemmm00 Ummugulsum_44 aa baya kötü bir durum ben valla korktukca gidiyorum 1 kayıpta olunca mecbur yoksa düsünmekten kafayi yiyorum
Ummugulsum_44 Mucizemmm00 valla öyle bazen diyorum eczaneden test alsam testi mi tekrarladam arada evde Allah korusun kalbi filan dursa o testte çıkarmı yine sizce bilginiz varmı
Nursnr1 Mervemm Mucizemmm00 valla kızlar ben kendı sıkayetlerime bakınca gebelıkte normal olan bunları 4 ila 6 ayda bu denli şikayetleri görebilirim ama 10 haftalıkken görmek vallahi beni korkutuyor yarına randevu aldım gıdıyorum
Aysekmn Ummugulsum_44 migde bulantısı aniden kesildi mi bebeğin kalbi durdu demek diye yorumlar okumuştum ama bilmiyorum doğru mu değil mi
Aysekmn Mucizemmm00 bizde 10 +5 günlüğüz canım benim geceleri oluyor kasikalrim da ağrı oda çok fazla değil ama göğüslerim çok fena acıyor bide bı kaç gündür gaz var üşüttüm mü neden bilmiyorum migde bulantım da çok oluyor
Nursnr1 Aysekmn desene sen bendensin 😞 yarabbi ne zormuş annelik daha karındayken böyle 🌼 isteyen herkese nasıp olsun
Ummugulsum_44 Aysekmn yokya burda da bilmem kaçıncı haftada kesildi filan yazmışlar ama korkuyorum bulantı için zaten ilaç alıyorum bırakmaktan korkuyorum zaten
Mervemm Aysekmn ne sacmalik benjm bulantim bi ara kesildi bebegin kalbi durdu tekrar 9 haftada canlandimi aceba başladı
Mucizemmm00 Aysekmn malesef diğer gebelikte cok mide bulastim oldu ve birden kesildi hersey meger kalbi durmus ben buna katılıyorum
Aysekmn Nursnr1 aynen canım ama olsun bebeklerimiz sağlıklı olsun da hepsine razıyım ben ilk bebeğimde düşük yaptım bu ikinci hamileliğin o yüzden korkuyorum iyi olsun da her ağrıya acıya varım Allah'a herkese sağlıklı kucağına almayı nasip etsin 🙏
Hatice_ceylan Mucizemmm00 kızlar buunlar normal agrılar katlancaksınız . Ve 3 ay dolana kadarda gecmıyır emın olun .
Aysekmn Hatice_ceylan yani doğru söylüyorsun illa ki olacak bunlar kanama yada coka gri olmadığı sürece normal
Aysekmn Ummugulsum_44 ya zaten her söylenen şeylere inanmak doğru değil bı doktora git kendini kötü hisettmekten daha iyidir doktora danismak
Aysekmn Benim belim kopacak durum da eglirken yürürken çok ağrıyor ağrı kesici krem sür dedi doktorum bide çok çabuk açıkıyorum ama fazla yiyemiyorum migde bulantımdan
Aysekmn Mervemm bilmiyorum ki oyle yazmislar burda okumuştum ben yaşamadım boyle bişey ama dedim ya her söylenen şeye inanmamak gerek tabiki