Yelz_91 Tugce1803 ben 2 yıl önce çektrmiştim canım de um 2,3 sonra olsun demişti .. zaten sonrasnda o kadar çok ağrım olmuştuki ilişki en son düşündüm şeydi .. 1,2 gün sonra azalıyor hatta geçiyor ağrın ..
Kedili_Anne Tugce1803 sanıyorum 2-3 gün ara veriliyor genelde ama o da enfeksiyon kapmamak için. Çünkü rahim enfeksiyona karşı korunmasız oluyor o süreçte.
Mehtapakgl Tugce1803 kuzum engel yok, fakat gebeliğe dikkat edin demişti doktor. Korunun 1 ay demişti ağustosta çekilmiştim ben.
30148 Ben iki gün korundum sonra.doktor.gun aşırı ilişki dedi hatta adet.baslangicindan say 13_15_17.gunleri değerlendir dedi ben rahim filminde ne acı nede bir ağrı hiç hissetmedim
Tugce1803 K_dlr08 evet anestezili çektirdim çok kolaydı hiçbir acı sancı ağrı hissetmedim çekildiğim ertesi gün dip bucak ev temizledim😊