[silindi] hulya_1919 valla ben akşam yapmıştım genelde ilk idrarla bakın derler ama ben hep akşam denerdim 🙈
Nasippp hulya_1919 nasıl ıslandı. Zaten çizginin üzerinde çizikler olmuş kağıt çizilmiş yani ama bence hafiften var sabah yap şimdi yapma moralini bozmada lütfen bir sakinleşsen artık
[silindi] bende kimyasal gecirdim onda bi tane yapmıştım hatta dayanamayıp iki üç tane daha denemiştim akşam hepsinde pozifitti ama kimyasalla sonuçlandı simdi yine gebeyim bakalım inşallah bunda sorun yaşamam 🙈
Nasippp hulya_1919 ay canım şimdi o testi boşver olmadı diyip kötüyü çağırıyorsun. Sabah yap resim at tamam tatlım
[silindi] hulya_1919 6+5 günlük bende yarın kalp atışı için gidicem bakalım sende bu kadar karamsar düşünme canım yarın yine yap resmini at kendinide strese sokma hayırlısı olsun hakkında 💕
[silindi] hulya_1919 tamam canım işte yeni daha çok ondan o akdar silik içini rahat tut sen ya olmasa bundada çıkmazdıki var ama daha adet gunune 4 gün var die silik çıkyor daha çok yeni çünkü 😊