ucmgk21 34+5 iz ultrasona göre de 36 gebeliğin başından beri enfeksiyonum geçmedi. Bir haftalık ilaç kullandım bından iki ay önce. Dün ağrı şikayeti ile gittim doktora bebeğim kasıklarıma baskı yapıyor ağrı gelince yürümekte bile zorlanıyordum. Enfeksiyonun geçmediğini öğrendim ve azosilin ilaç verdi. Çok tedirgin oldum doğuma kadar bu enfeksiyondan nasıl kurtulacağım 😣😣
Sghslove ucmgk21 geçmiş olsun canım damardan ilaç vereceklerdi bana eğer devam etseydi ama epey azaldığı için gerek duymadılar
Edaibo Bendede enfeksiyon vardı Allah korusun inşallah bebeklerimize bişey olmaz sizde enfeksiyon adı ne bende cmv çıkmıştı
Sera00 ucmgk21 erken dogum tehlikesi oluyor ben 4 haftalık hamilelikten beri cekiyorum bunu.bitkisel bir ilac ve sirkeli su kullaniyrm
Sera00 ucmgk21 suyun ucte biri kadar sirke koyun her wc ye girişinizde onunla taharetlenin sukurler olsun 4.haftadan beri böyle idare ettim hep dusuk tehlikesi yarattı bana bu enfeksiyon
Nederlander Enfeksiyon belirtisi olarak neler yasıyorsunuz peki? Kasıklarda ağrımı ? Kızılcık kaynatıp hergün bir bardak için enfeksiyon için birebirdir
ucmgk21 Nederlander ağrı ve akıntı. Doktorum ayda bir mutlaka idrar tahlili yaptırıyor her seferinde de çıkıyor