Kubrannmeleg bende yarın 38+5 oluyorum geçen hafta yapıcaktı doktorum hafif sancım olunca geceleri nst ve ultrasona bakıp değerlendirme yaptı kanala baskıdan sancın oluyor o normal kanala tam girmemiş kendiliğinden girsin bu hafta muayene edip doğumu tetiklemeyelim haftaya yapalım dedi bana yani haftaya dediği zamanda yarın oluyor yarın yapılıcak