Edanur97 Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim organik saç boyasıyşa saçımı boyazsım herhangi bir zarar varmı bilgisi olan yada boyayan beni bilgilendirebilirmi ?
Fatima7 Edanur97 kuzum ben 21 haftaya kadar bekledim sonra boyadım bitkisel boyalardan kullandım kokusuz alerjisiz hersey qayet normal ama sende daha erken biraz bekle istersen yada doktoruna danıs
Momyorgun Ben boyadım bitkisel sarıydı saçım diplerim geldi cingene gibi su an kendi rengimde boyadım bir sıkıntı yaşamadım güvendiğim bir kuaföre boyadım zaten kokmuyor bile bitkisel