Gulsum1453 Daniz_m sezaryen nasıl bilmiyorum ama illaki onunda zorluğu vardır ben 4buçuk yıl önce normal doğum yaptım şimdi 32haftalık bi kızım daha olucak yine normal doğum istiyorum ağrısız acısız diyemem asla tabi ama doğum sonrası çok rahat o bi günlük ağrın sancın dan sonra rahatlıyosun ve cidden yeniden doğmuş gibi oluyosun toparlanma sürende daha hızlı oluyo tabi bu kişiden kişiye değişir kendini ağrım olucak acı çekicem diye şartlama sakın kendine ve bebeğine güven her kadın nasıl bunu yapa biliyosa bende yaparım de bu biz kadınların doğasında var ve rabbim gerçekten sabrını veriyo
Seda41 Daniz_m 50 gün önce spinal sezaryen oldum. Hiçbir ağrım sızım olmadı 6 saat sonra hemen kalktım hiçbir zorluğum olmadı. Çok çook abartmışlar bence. İyiki sezaryen olmuşum.
Deletedmom0098 Daniz_m normalde önce ağrıyı çekiyorsun sezeryanda ise sonra çekiyorsun Ama kişinin bünyesiyle alakalı bir şey bu Kimisi hiç ağrı çekmiyor kimisi çekiyor Kafana takma bence çünkü herkesin bünyesi farklı kıyaslama yaparsan korkmaya başlarsın
Baybgirl Normal doğum en temiz ve sağlıklı olanı doğumdan sonra acı çekmeyeceksin en azından NORMAL KESİNLİKLE!
Ftmemne Baybgirl sezeryan dığum sağlıksızsız ve pis mi? Çevrenizdekiler 10 15 gün sonra kalkmış olabilir.ben 2 kere sezeryan oldum ertesi gün ayaktaydım. Bir doğumu överken diğerini yermeyin. Tabiki adı üstünde normal doğum. Ama olmayınca olmuyor. Burada normal doğum yapıpta dikiş acısından mahvoldum diyende var, kesisiz normal doğum yaptım diyende. Önce tecrübe edinin sonra yorum yapın bence
Baybgirl Kelebegimmm hayır yapmadım ama etrafımda normal doğum yapan çok var ve doğumdan yarım saat sonra ayağa kalkıp istedikleri gibi davranabiliyorlar sezeryanlar en az 10-15 gün yatıyor dikişlerden dolayı eğer normalden korkuyorsan prenses doğum var onuda olabilirsin
Kelebegimmm Baybgirl yok ben normal doğum yaptım)doğumdan sonra 2 saat yatdım zorunlu.sonrasında da dikişlerden dolayı oturma falan olmuyordu.ben nasılsdm sezeryanlılarda öyleydi 10-15 gün yatmıyorlar.hatta onlar daha çabuk ayaklandılar.ikisininde kendine göre kolaylıkları zorlukları var.ben yine olsa yine normali seçerim
Bebehlimmm Baybgirl sezeryan oldum iki gün bile yatmadım sana bu bilgiyi kim verdi de insanları korkutuyosun arkadaşım normal doğum yaptı 16dikişi vardı 40güne zor düzeldi
TubaKorkmaz Baybgirl sezaryan oldum ilk oğlumda 3 gün yattım sadece ne 10.15 günü :) o vakitler halı bile silkelemiştim ben
elifayse Kayraymina suni ile çokmu zorlandiniz kaç saatr dogum yaptiniz banada suni verilecek korkuyorum
Adelina Kayraymina nede havali ismi varmis kiz prenses dogum😋bende kizimi oyle normal dogumla dunyaya getirdim suan 16 aylik,bende 26 haftalk hamleym kismetse yine dogumda iyne yapdirmagi dusunuyorum
Baybgirl Fatima7 spiral takıyorlarmış beline hiçbirşey hissetmiyormuşun ama normal doğum yapıyorsun benim arkadaşım yeni yaptı 3 aylık şuan bebeği sadece biraz belin ağrıyormuş sonrasında o da geçiyormuş
Esraaydn21 Fatima7 prenses dogumunda eksılerı var belden asagıyı uyusturdukları ıcın ıkınma ıstegın gıdıyor ıkınamıosun o yuzden dogum uzun suuruyo falan ben sezeryan olcam ya normel doğumdan cok korkuyom
sevgitekes Seda41 o kişiden kişiye değişiyor bence altı günlük olduk sezaryen dikislerim hala ağrıyor belim de ilk günü daha kötüydü tabi şimdi iyi de
Elif_murat Seda41 yaa tavsiye ediyor musunuz gerçekten. Benim doktorum tam bir normal doğumcuyken, bebek iriliği çatı kemiğinin dar olmaaı sebebiyle sezaryen gibi düşünüyor. Ona çok güveniyorum ama korkuyorum sezaryenden yaa
duyguyilmaz Vajinal ya da sezaryen hangisi daha iyi bunun bir cevabi yok bence. Sezaryen olup ayni hafta ayaga kalkan da var normal dogum yapip 25 dikisi olan da... sen hangisine hazirsan onu baz al milleti dinleme.
Htc_e duyguyilmaz hangisi sağlıklı o önemli. Hiç bir ekstra durumu olmayan annelere sezeryan yapılmamalı bence.
mutluuannee Daniz_m tabiki normal doğum adı üstünde normal olan o zaten sezeryan bi seçenek olmamalı bence zorunlu durumlarda yapılan bir ameliyat sadece 🤷♀️
Deletedmom0098 mutluuannee öyle bir yazıyorsunuz ki ameliyat derken sanki o seçildiğinde anne olunmuyor. Keyfinden seçmiyor insanlar korktukları için seçiyor bazende mecburi olduğu için.
Htc_e Deletedmom0098 ama ameliyat. Annelikle bi alakası yok zaten doğurmakla anne olunmuyor. Ama sezeryan bi ameliyattır. Normal doğum normal olandır
mutluuannee Deletedmom0098 kesinlikle öyle bir şey yok siz öyle anlamak istemişsiniz zorunlu durumlarda zaten sezeryan yapılıyor ama bu bizim tercihimiz olmamalı yazdım korku bi sebep değil Allah bize normal doğum gücünü kuvvetini vermiş çok şükür kimseye de kaldiramayacagindan fazla yük yüklemezmiş..Son olarak sezeryan da olsa normal de olsa hepimiz tabiki anne oluyoruz her zaman bu düşünceyi savundum hepte böyle düşündüm.
Aysen_10 Daniz_m Öncelik normal tabiki ama olmuyorsa sezeryana yönelmek en doğrusu normali bekledikten sonra.Ben mecburen sezeryan oldum 3. gün normale döndüm bünye ile alakalı 10-15 gün yatanlar var diye herkes öyle olmuyor.
Kelebegimmm elifayse ben süni ile 2 saatde doğurdum.ama galiba psikolojikdi bende😂doktor açılmaya bakıb 1 saate doğurur dedi.gözüm sürekli saatdeydi ve soruyordum 1 saat oldumu doktor dediği zaman geldimi diye)tam o zamanda doğurdum.ebe ilk doğum için çok güzel dedi.zaman açısından.gğnlerle saatlerle sancı çekenler oluyor dedi.ve süni verildiği zaman öyle kalkıb gezmeye falan izin vermediler.soluma yatırdılar açılma hızlanır böyle dediler.bide oksijen verdiler doğum bitene kAdar.bence süni daha iyi yani hızlanma açısından
Baybgirl Bebehlimmm valla benim arkadaşım sezeryan yaptı dikişleri hastaneden çıktıktan sonra 5-6 gün sonra dikişleri tutmamış bu yüzden yeniden dikiş atıldı o kadar yattı yani
Duygubelis Bebehlimmm ben mesela normal doğumdu ilk bebeğim ayağa kalkamadım iç dış çok dikişim vardı uzun süre oturamadım bile şimdi ikinciye hamilehim yine normal istiyorum ama bu daha kolay olur inş olcak bitecek kendimi öyle teselli ediyorum 😊
Deletedmom0065 sevgitekes normal dogumda da dikişler 6 gun agririr. Normalde 40 i cikip bile iliskiye giremiyorlar acıdan. 4 güne kalmaz agrilariniz