Dicle0103 DuyguZulkarogluavu olabilir canim nisan illa kanli olmak zorunda degilmis doktorunu ara bence gunun gelmis olabilir bende 38+5 oldum dun kahverengi bi akintim geldi ilk baslarda benimde sari ve beyaz geliyodu bugun doktora gidicem belimde ve kasiklarimda cok agrilar var Rabbim sag salim kucaklarimiza almayida nasip eder insallah 😍💕
Aden DuyguZulkarogluavu sarı beyaz veya kahverengi sümükümsü bir kıvamda geliyor canım nettende bakarsan var orada görselleri
Nuranyldrm DuyguZulkarogluavu bnde 39+3 deyim dün sabah sarımsı balgam kıvamında geldi doktorum nişan olduğunu söyledi sancı olursa gel dedi bekliyoruz
DuyguZulkarogluavu Dicle0103 amin canım arayayım bencede en iyisi aklımda kalacağına 😊 bel ağrım çok fazla kalmak istemiyorum resmen zonkluyor
DuyguZulkarogluavu Aden baktım ama hiç benzemiyor benim krem rengi sarı renkteydi böyle de resim görmedim 😐 size sorayım dedim
Aden DuyguZulkarogluavu balgam kıvamında sümükümsü bir yapısı var yani kanlı olmaz her gebelikte yada her Doğumda aynı olmaz diyebiliyorum internete yazında çıkıyor normalde görsellerde Doğum nişanı yazarsanız belki öıkar
DuyguZulkarogluavu Nuranyldrm benimde aynısını söyledi Suan 😊 bel ağrım çok fazla birde regli olacakmışım gibi hissediyorum fazlasıyla baş agrım da var papatya çayı iç dedi şimdi koydum bakalım 😊
Gizem25 Kızlar bendede sarı akıntı cok bel agrısından yürüyemeyecek derecedeyim ne yapıyım nişan oldugunu düşünmüyorum benım akıntımın 38+6 dayım
Gizem25 DuyguZulkarogluavu gercekten cok zorluyor tepsi tasıyamıyorum ya heran topallayıp düşücek gibiyim allah hepimizi br avazda kurtarsın insallh