Denizerdem 38+3 haftalık hamileyim Kızlar bugün hastaneye gittim alttan muane oldum açılmam yok tu ama nst de sancım çıktı peki açılması 38 haftalık dan sonra olan varmı
haticeD08 Denizerdem benim de geçen hafta 37+3’te sancı çıktı çok hafifti. Çatı muayenesi vs. olmadı. Yarın yine kontrolümüz var bakalım sancı çıkacak mı? Normalde sancı varsa mı bakılıyor çatıya?
haticeD08 Denizerdem Belki de o tetiklemiştir. Siz nst’de çıkan sancıyı hissettiniz mi? Hissetmiyorsanız rahim ağzı inceliyor açılma sonra oluyor demişti doktorum.