sandiego merhaba kızlar bebeğinin hareketlerini hisseden anneler nasıl bir duygu nasıl hissettiriyor ben hala 19. haftamdayım hissedmedim ya da arada gaz varmış gibi bi şey geçiyor karnımdan gibi o mu anlayamadım 🙈