Rukiye2709 36+3 üm ama artık dayanacak halim kalmadı sanki. Üç bilemedim 5 dakika ayakta dursam belim çatlayacakmış gibi ağrıyor. Afedersiniz çatıma o kadar baskı yapıyor ki dayanamıyorum artık. Cuma günü çatı muaynem var sürekli hareket ediyorum yer siliyorum hurma yiyorum squat yapmaya çalışıyorum ne kadar becerebilirsem artık. Geçen hafta 2800 Dü kilosu. Dua edin hayırlısıyla hemen doğurayım. İçimden cuma günü doğurcakmışım gibi geliyor ama 😁😁😁 dua edin hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alalım çok bunaldım artık
Burcuu5 Rukiye2709 benimki erken başlamıs o zaman ben 27 haftalık olcam kalçama agrı giriyo bazen topalgibi geziyorum 😁
Sukufe Rukiye2709 sen 36+3 sun ve doğurmak istiyor sun ben 5 haftaligim doğurmak istiyorum bi an Önce 🤣🤣🤭🤭🤭
Deletedmom0065 Rukiye2709 canim 1 hafta daha bekle. En azindan kilosu 3 olsun haftasi 37 yi geçsin. Allah korusun bir kac günlük küvezlik durumu olabilir şuan gelirse
Medinee23 Bende doğurmak istiyorum artık ..36+6 yıl inanılmaz bel ağrısı cekiyorum ve şeker tansiyon var ..bebeğim 3800 olmuş..doktor üni.hastenesine yönlendirdi..yarın gidip doğumu başlatmalarını isteyeceğim ..hayirlisi olsun hakkimizda..bu stres beni yedi bitirdi