[silindi] Merhaba kızlar Benim bugün doktor kontrolüm vardı normalde 29+4 günlüğüz bugün doktorum 1570 gram olduğunu söyledi. Bu doktor devlet hastanesinde bu yüzden 4 boyutlu ultrason yok. Bende bebeğimin yüzünü merak ettiğim için burdan çıkınca özelde bir doktora daha gittim ve bebeğin 1900 gram olduğunu hafta olarak 32+3 olduğunu söyledi gelişime göre. Biraz kafam karıştı açıkcası. Özeldeki doktor gelişim önde olduğu için bana tatlı ekmek gibi şeyleri yasakladı. Bir doktora daha gitmeli miyim hangisi doğru nerden bilebilirim.
[silindi] Gizemabc sizin değeriniz normal geldi bana. Kafamı karıştıran iki ölçüm arasında bu kadar fark olması. 1900 diyen doktor böyle giderse 4 ü geçersin sezeryan olursun onu yeme bunu yeme falan dedi birde.