MerveOzgeAk1453 Honeykidss Çok ağrın var ise doktorun veriyor kullanıyorsun.Kullanmayan daha rahat geçiren vardır.
Medine_1992 Honeykidss ben kullanmıyorum canım yani doktorum henüz önermedi bende sormadım 20 haftalık olduk
Dorukunannesi95 Gebeligimin 8.ayindan itibaren magnorm suda eritilen tablet magnezyumundan kullandim. Eklem kemik agrilarina vs cok iyi geldi beni bayaa idare etti.ayrica erken aylarda da erken dogum riskini azalttigini biliyorum. Suan 37+5 im biraktim yeni
Honeykidss Dorukunannesi95 bende 7. Aydayım ve hala kullanmadım da mıllet 3 aylıkken kullanmaya baslamıs bana da doktor demedı kullan dıye
Dorukunannesi95 Honeykidss düşük riski olanlar da kullaniyor canim. Öyle bi sorunun olmadiysa gerek duyulmuyor son haftalarda kemik eklem agrilari asiri artiyor bu da magnezyum eksikliğinden kaynakli oluyor
Honeykidss Medine_1992 doktorların bu farklılıgı delırtıyo benı ya bırıne godıyosunfarklı oburu farklı
Baharkrgc Bugün kontrole gittim doktorum kullanmamı önerdi hem ağrılara hemde bebek için doğum sonrası için faydası olduğunu söyledi benim özellikle bel ağrım çok olduğu için mutlaka kullanmamı söyledi tabi sizde doktorunuz ile konuşun onu dinleyin
Medine_1992 Honeykidss canım benim kan degerlerimede baktı gayet güzel dedi kan ilacı vs vermedi ben sadece omega 3 kullanıyorum onun içindede vitamin ve mineral var ben bakıyorum herkes kan ilacı magnezyum vs birsürü hap kullanıyor 🤷♀️🤷♀️