Yasmin0- Kızlar 37. Hafta içindeyiz ve hareketlerinde yavaşlama var hareket ediyor ama sadece kolu veya bacağını hissediyorum korkmali mıyım doktor randevuma 2 gün var daha ?
Prensesimi_bekliyorum Yasmin0- benim de bugün 37+3 ben de artık eskisi gibi çok hissetmiyorum hareketlerini son haftalarda azaldığını okuyorum her yerde
kusyurek Yasmin0- ben de aynı şekilde hafif kıpırdanmaları hissediyorum bide ayağı hep sağda aağ tarafa yatınca rahatsız olup vuruyo😁 Yerleri daraldı artık normaldir az hareketler
Burcumcum Son haftalarda azalması normal diye biliyorum bende bu gün otuz yedi oldum. Çok tedirgin olduysaniz yakın bir hastaneye başvurup nst bağlanın. Yeri daraldığı için çok hareket edemiyor diye biliyorum. Ama neticede doktor değiliz. Tercih sizin
RabiaYusuf Prensesimi_bekliyorum aynen bende cok hissetmiyorum gunduzleri ama... aksamlari sadece karnim dalgalaniyo bildiginiiz😂
Prensesimi_bekliyorum RabiaYusuf karninizda sertleşme oluyor mu peki ben de ara sıra sertlesmeler de oluyor
kusyurek Prensesimi_bekliyorum ben de çok olmaya başladı sertleşip kasılıyo yumuşuyo sonra yine başlıyo
RabiaYusuf Prensesimi_bekliyorum oluyor oluyor cok rahatsiz edicii yaa ama hareket edince geciyor yanj sertlesme oldugunda kalkip yuruyorumm.. neyden oluyor bilmiyorum kii , sizin yalanci sancilariniz varmi?
Yasmin0- kusyurek bizde de durumlar aynı kemikleri çok can yakiyo randevu günümü bekleyeyim o zaman ben 😊