Civcivim_34 benimde iki hafta önce karın ağrısı biraz çok olmuştu doktora gittiğimde rahmin şiştiğini öğrendim onun için düşük önleyici bi ilaç verdi çok şükür geçti karın ağrım sonra şişkinliğinde geçmiş dedi çok şükür rahatladım onun dışında karın alti ağrısı olmadı inş senin normal bi ağrıdır geçer ☺️