Deletedmom667 Yarenderniz normal ama sakın sıkma gogsunu cunku o ılk sut o sıwı bebegın ılk emecegı antıbıotık degerınde sıvı
Cookie_the_pomy Yarenderniz Normal 15 den beri geliyor, normal doğumu tetiklemek gibi bir niyetin olNa kadar göğüslerinle oynama. :)
Iremgokce Yarenderniz 30ncu haftadayım bendende geliyor canım bazen sarımsı bazen şeffaf su gibi birşey
Dorukunannesi95 Benim 7.ayimda bozuk para buyuklugunde sabah islanmis olarak buluyordum ustumdekinin. 2-3 kez bu sekilde oldu korktum sordum doktoruma süt kanallarimiz hazirliyomuş kendini. Bol sutyen giy yatarken de dikkat et sıkma dedi
Alice Bende 28 haftadayım benimde geliyor sütyenimi ne zaman degiştirsem her baktıgımda sarı nohut büyüklügünde lekeler var elimle baktıgımda da sarı su geliyor
Deniiz Benimde 20. Haftadan itibaren geliyor. Başta benimde damla damla geliyordu şuan 37 haftalığım git gide arttı.