Linesarye ben tiroit hastasıyım 3 yıldır ilaç kullanıyorum tiroidlerim çalışmıyor 100 mg levetron kullanıyorum hamileliğimin başından beri hatta ben hamileliğimi ilk öğrendiğimde ilacı kafama göre kesmiştim doktora gidene kadar içmiştim dedim doktor bana bi kızdı sen kafana göre niye ilacını bırakıyorsun hamilelikte çok önemli tiroit salgılaman diye odur budur bi daha ilacımı hiç bırakmadım