dfnomr Hticekbra normal canim bel ve kasik agrisi benim de ara ara oluyordu 10.haftamdayim hala oluyor bol bol dinlen
Hticekbra ilknuryzc1 sordum doktorum normal aslında dedi progestan verdi 2 haftadır kullanıyorum yoktu normalde iki haftadır bugün başladı
Hticekbra ilknuryzc1 yok kalp atışı ve kese herşey normal dedi sadece bel agrı mı hafifletsin ve düşük ihtimalini engellesin diye verdi
Burcaln Canim dinlenmeye bak sen. Bel ağrısı normal bana da progestan dan vermişti Doktorum 2 Hafta kullandım. Bel ağrısı haliyle oluyor 12+5 haftalığım halen var alşırı derecede olmasa da. Yatıp dinlenmene bak sen🌸