Dorukunannesi95 Esra2019 fon baktim ben de bayaa ama cok pahali buldum almadim. Bence cok da bi eksiklik degil. Sizce?
Esra2019 Dorukunannesi95 şu an için bende gerekli görmedim zaten bebek odası takımımız gelmedi daha o gelsin oda yerleşsin ondan sonra bakıcam. Belki gözüm alışır yaptırmam şimdilik yeter gibi gözüküyor.
Dilara_x27 Benim o odamda var stor perdem Gold şık aslında 7 aylık evliyim de oda aldım halı ve perde olsun istedim kararsızım denebilir aslında kiraciyiz da ucuz beni aşmayacak bulursam alacağım yine 🙏🥰