Busrapolat Merhaba kızlar bugün doktora gittim kilosu 2420 gram boyuda 45 cm di iki haftada 500 gram almış bebeğim çok fazla iri beklemeyin biraz minyon olur dedi sezeryan olacağım 19 kasım’da. Sizce çok mu geride pek anlayamadım kafama takıldı ☹️
sinemsepci Busrapolat benim 35+2de kilosu 2280 gramdı daha az sizin bebeginizden ama iyi dedi doktorum
denden Busrapolat bende 32+2 de gittiğimde 2000 grdı. doktor haftasıyla uyumlu dedi. acıkcası kiloyu o kadar takmıyorum doğdugunda kilo alırlar mutlaka. kendini kimseyle kıyaslama canım. üzülebilirsin.
Sdemirel Busrapolat 34+1 de bizim 2677 gram iri bebek demişti . Bence sizinki normal bizimki iriyse takmayın 🥰
Busrapolat sinemsepci öyle bir konuşuyolarki canım sanki çok cılızmıs gibi insanın aklına takılıyor önemli olan tabiki sağlıklı olması 🙏
Busrapolat denden bana normal geldi aslında birde her bebeğin kilosu tabiki aynı olamaz ama iri beklemeyin minyon olur ve karın çevresi bir hafta geride dediği için aklıma takıldı
Busrapolat Cnss ters oldugu için bebeğim üç kere ölçüm yaptılar zaten ama bana normal geldi . Sağlıklı gelsinler insallah o yeter 🥰
ZmrtDilaa 33 Hafta Dün Baktı 2200 Bende Hemen Gidip Omega 3 Aldım Arkadaşım 4300 omega 3 sayesinde Doğurdu Bi Yazı Atıcam Resim Ama Yapamıyorum Bi Okuyun Derim