Seymaaozz benim doktorum tüm gebelerine öneriyor instagram sayfasında da paylaştı hatta. Ben de sordum geçen hafta ama sen daha üç ayı doldurmadın, ilk üç ayda bir şey kullanımı önerilmiyor. Sen yaptırma dedi canım. Ama 3 ayı dolduran tüm gebelere ısrarla önermişti. Hastalık mikropları bebeği de olumsuz etkileyebiliyor, Allah korusun kalbine ya da herhangi bir organına yerleşebiliyor diye duymuştum