Cansuyildirim 6+2deyim. Az önce kanamam oldu, doktorumu aradım düşükmüdür diye, olabilir dedi 😥 Yarın acil kontrole çağırdı ve crino jeli kesip göbekten progestorana başlamamı söyledi. Var mı başına gelen?? Verdiğim emekler boşa çıkmasın diye dua ediyorum 😥 Nolur sizde duanıza benide katın olur mu 😓😓😓
Ponciklerim Cansuyildirim Sakin olun endişe yapmayın Allah bebişiniZi size bağışlasın inşallah Ayaklarınızı uzatıp dinlenin hatta bacaklarınızın altına yastık koyun hafif yukarda olsunlar
susu8 Cansuyildirim canım bence yarını bekleme acile git. 11.haftada benimde kanamam olmuştu kese yakınında olduğu için geç gelsen bebeği de etkilerdi demişti doktorum. Rabbim korusun inşallah kötü bir şey yoktur yerleşme kanaması gibi bir şeydir belki.
Merve6475 Cansuyildirim stres yapma canım ne olur Hersey rabbimden miktarı,rengi nasıl? Bence yarını bekleme derim ben uzan bide lavabo harici hiç ayaga kalkma
Cansuyildirim susu8 Canım bi kaç ilaç yazdı yarın gelirsin dedi. Zaten ufak ufak kahverengi leke geliyodu 2 3 gündür seninde öylemiydi
Cansuyildirim Merve6475 Elimde değil çamaşırımı ıslatıcak kadar geldi canım görünce şok oldum zaten😔 uzanıyorum.Tabiki herşey Allah’tan ama çok uğraş verdim inşallah rabbim benimde tüm isteyenlerinde kucağını boş bırakmasın 🙏🏼
susu8 Cansuyildirim yok canım benim direkt kıpkırmızıydı afedersin tuvalete girdiğimde bile klozet komple kırmızı olmuştu çok korkmuştum. Hastaneden çıkarken kahverengiye dönüşmüştü doktor normal olduğunu eski kanın kahverengi olacağını söylemişti 2 3 gün sonra ilaçları da kullandıkça tamamen kesildi. Ama hep yatman gerekiyo dedi çok dikkat et tuvalet ve yemek dışında kalkma en azından
Merrcimek Cansuyildirim Benim de 9 haftalıkken olmuştu. Dr baktı her şey normal ağrın olursa haberleşelim dedi. Tabi benim de kasıklarımda ağrı oldu aradım hemen dr da o öyle bir ağrı değil. O ağrıda konuşamazsın bile dedi. İçinizi rahatlatmak için yazıyorum. Dinlenin bol bol ve bebeğinizle konuşun. Sen güçlüsün annem gb çok güçlüsün deyin. Ben hep öyle demiştim. Şimdi 13 aylık bir azmanım var. İnşallah siz de sağlıkla doğum yaparsınız🙏🏻
Merve6475 Cansuyildirim bilmez miyim canım çok zor çok 😞rabbim emeklerini boşa çıkartmasın yüzünü güldürsün inşallah 🤲
susu8 Cansuyildirim amin canım inşallah 🤲🏼 ama bence bi acile git en azından için rahatlar Allah korusun stresten artabilir bile 😔
Tamam Cansuyildirim ne kadar önemsiz,değersiz görüyor demek ki!Sizi rahatlatmak için bile olsa çağırmalıydı.inşallah aynı doktora devam etmezsiniz
Cnstmsn Cansuyildirim canım benimde tüp bebek senin haftalarında bende sabah bir kalktım afedersin altıma işiyorum sandım tuvalete gittiğimde kırmızı bir parça düştü ve kanamam vardı şok geçirdim çocuk düştü diye hemen dr a gittim acile keseler sağlam yerinde korkmayın dediler eski kan olabilir tüp bebekte genelde karşılaşılan bir durum dediler kan sulandırıcı hapı keselim denildi ve progestan iğne hergün kalçadan dediler ve şükür 25. Haftama geldim korkma sadece belinde kasıklarında ağrı oluyormu onun takibini yap ve ne olursa olsun 1 damla dahi kan gelse dr git
Cansuyildirim Cnstmsn Banada kan sulandırıcıyı bıraktırdı bugün göbekten progestana başladım. Malesef kasık bel ağrım var😔 İnşallah geçici bi tutunma kanamasıdır Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
gsgullsum Cansuyildirim sakin olun ve dua edin. 14+5 günlüğüm ikizlerimde en başta hamile olduğumu öğrendiğim günden beri kahverengi lekelenme oldu. Ve iki defa kırmızı kanama geçirdik şükür. Ama 7. Haftada küçük bebeğimin kalbi durmuş. Şükür kanama olup atılmadı. Ama o kadar dikkat ettim Allah biliyor. Şu an diğer bebeğimle şükür çok iyiyiz maşallah. Korkma dua et ve devamlı yat. Sakın gereksiz kalkma. Şu an serklajlıyım hala yatıyorum nasipse Doğuma kadar devam.
Dilaraars Benimde tüp bebek gerçekten iğnelerden ne yapacağımı bilmiyorum Cnm çok yanıyor Allah hiçbirimizin emeğini boşa çıkarmasın inş sende bol bol dinlenmelisin🤲🏻
Nesexx Dilaraars her zorluğun ardında bir güzellik var sabırlı ol ilk zamanlar bende çok sıkıntı çekmiştim hem insülin hem iğneler yıldırmıştı beni ama 37. Haftadayım hepsini çoktan unuttum