damlac canım bir hafta önce dayımın oğlunu kaybettik bir haftada komada kaldı hayatımın en acı iki haftasydı memlekete gittim ve o yoğun bakımda iken hergün aglama krizleri gecirdim o kadar üzüldüm canım yandı ki herkes yapma sakin ol hamilesin dedi şükür o kadar aglamaya bebeğime birsey olmadı sanada olmaz inşallah endişelenme 😘