elvann1993
benımde yuksek canım,iki haftada bır kan verıyorum gıderek yukselıyor,doktor ılacları kesıp bakalım dedı ama yıne yuksek cıktı,ilactan degıl dedı karacıger usg ve elisa testı ıstedı,onlarda temız cıktı,bakalım nolacak haftaya tekrar kan verecegım