bufemu Benim de birinci hamileliğimde 5 haftalık kalbi durdu,kürtaj oldum. Bir hafta bekledik ama ne kanama ne bir şey oldu düşmedi. İkinci hamileliğimde de 7+2'de kalbi durdu. Doktor maydanoz ve soğan suyu içmemi söyledi. O şekilde kolay düşüyormuş. Onları içtikten sonra hafif kanamam oldu yine de düşmedi. İkinciye de kürtaj oldum.
Kanaman falan olmadıysa düşük olması zor oluyor biraz:/