Esrasry Ben de çok takıldım gereksiz evham yapıyoruz belki bazen :) ilk bebek anneleri belki daha tedirgin oluyodur 😀 Ama anormal bir durum olmadığını düşünsem de sizde duyunca daha çok rahatladım. Rahim genişlemesi olunca mantıken bir şeyler hissederiz tabi 👍🏻