Momof2child benim 3.gün gittim ama merakımdan herşey yolundami diye güzel cıktı doktor teklif ettti yumurta takibi yapalım sana dedi cnku kürtaj ve kimyasal gebelik yaşadım hızlandırmak için sürece beş gn kullandım kontore gittim güzel buyuyornsagda dedi sonra dün yine gittim 20 mm olmuş çatlatma iğnesi yaptırdı ilişki günleri dedi başladık bakalım hayirlisi😊