Sasahu benim görümcem de gebeyken herşey normaldi ancak sonlara doğru doktoru kafası büyük sezeryan olcak büyük ihtimalle dedi kızı alt üst etti😑 neyse normal doğum yaptı çok şükür, bu kez de kafası bedene göre küçük dedi🤷🏻♀️ Yani neye göre bu kararı verdi bilemiyorum ama şimdi 4 aylık bebişi 🧿kafa beden uyumu kilosu gayet sağlıklı.. inşallah senin bebişte sağlıkla normal bi şekilde gelcek🤲🏼