-Ebru- Dün gece kanamam oldu hala azar azar oluyo nişan kanaması devam eder mi sizlerinde oldu mu lütfen cevap yazın 😣
Ilkbebe -Ebru- bi doktora gitmelisin bence . Çünkü nişan kanama farklı şeyler. Nişan akıntı gibi yoğun kıvamlı kahve tonluk içinde kanlı yapıda olan bir şey. Öyle salt gelen bir kanama değil
-Ebru- Ozgeyusuf Ilkbebe mrtmt gece gittik acile hafif sancılarım var açıklık 1 cm yatışı kabul etmedim sancılarım sıklaşınca gelmek istiyorum dedim evdeyim