Gamzeliim38 Merhaba hanımlar 🤗 Doğum yapan arkadaşlarıma sordum kimisi emzirme sütyeni daha iyi ,kimisi emzirme atleti daha iyi dedi Sizce atlet mi daha kullanışlı olur yoksa sütyen mi ?🤔 Yada aldım kullanmadım gereksiz dediğiniz hangisi sütyen mi ? Atlet mi Yardımcı olun hanımlar 🙏
zcolak Gamzeliim38 doğumum kışa denk geldiği için ben atlet almayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda da sporcu sütyenleri ile devam..
ZehraAlbayrak Gamzeliim38 iki tane emzirme sudyeni aldim dogumdan sonra anliycam artik ise yararmi yaramazmi. Atlet almayi dusunmuyorum daha oyuzden
Srnkrbrn Gamzeliim38 ben sezeryan oldum kuzum 27 gün önce bence sütyen daha kullanıslı 25 eylülde oldu havalarda iyiyydi orta halli emzirirken cok terlemiştim bide süt kontrolsuz geliyordu atlet de aldım ama ondan pek memnun kalmadım iç kısmı baya degişik geldi tarif edemediğim bi rahatsızlık verdi bana 😊
Serap46 Gamzeliim38 göğüsleriniz küçükse atlet olabilir ama benim zaten büyükken hamilelikte ekstra büyüyüp sarktı 😭😭😭 atletle rahat edebileceğimi sanmıyorum toparlayıcı bir şey lazım bana 😭😭. Bu arada pentiden mint rengi emzirme sütyeni aldım hiç memnun kalmadım, biraz eğilsem göğüslerim hemen dışarı fırlıyor 😭😭 kabinde denerken iyi durmuştu halbu ki. Trendyolda Ten'in sütyenini aldım çok rahat çok güzel toparlıyor. Benim gibi sıkıntısı olanlar düşünebilir 🙁 ama şu an indirimde değil indirimden almıştım.
Meeerveunal Bence sütyen daha kullanışlı atlet zaten kolaylıkla aşağıya çekip açabiliceğimiz bişey ama sütyen öyle değil bana kalırsa tabii
Gamzeliim38 Meeerveunal Atleti kullanınca sanırım sütyene gerek kalmiyo diyolar ama o zaman da sarkma olur değil mi sutyen gene toparlar falan olmadı ikisinden de alırım 😀
Gamzeliim38 zcolak Banada atlet diyenler çoğunluk ta ama genede karasız kaldim Atleti kullanırken sütyene gerek kalmiyormus Göğüs ucunu belli etmiyormus hem atlet 👍
Mrsde05 Bende atlet almayı düşünüyorum sonuçta göğüs kısmı toplu oluyor memnun kalırım diye düşünüyorum 😊
Gamzeliim38 Mrsde05 Aynen dogru.😊 Banada atlet diyenler çoğunlukta Kullanmayacağım bir seyide almak istemiyorum ama genede 1 tane sütyen alayım 😀rahatlığına göre çoğaltırım
Gamzeliim38 Srnkrbrn Yaa öyle mi 😊 Ben ikisinden de alayim o zaman ne olur ne olmaz Kişiden kişiye değişiyor 👍😍
Demirleblebi Gamzeliim38 ben her ikisini de aldım. Atleti arada evde giyerim ama dışarı çıktığımda sütyen takarım. Atletler ne kadar sütyenli gibi olsalarda sütyen gibi desteklemiyor. Sarkar sanki salt atletle durunca. Birde normal sütyenle emzirme sütyeni arasındaki tek fark önü açan aparatı yani sütüm kesilse olmasa dahi emzirme sonrasıda kullanırım nasılsa diye düşünerek çokça aldım.