Berdogan zaten kimse kimseden üstün değil olay kavga da değil
Sadece biri normal biri sezeryan. Yani biri normal olması gereken diğeri aksi durumlar için.
Keyfi sezeryana kim ne derse desin karşıyım. Sağlıklı olan Bebek içinde anne içinde normaldir. Doğru olan da budur insanları yanlış yönlendirmemek lazım