Kdzeregli Bugün 6. Haftamıza girdik yalnız iç çamaşırımda çok hafif açık kahverengi leke gördüm bu normal mi
Dmlakkayaa Kdzeregli hiç normal değil kese etrafında kanama olabilir düşük tehlikesi olabilir acile gidin görünün .
lazkizi61_ Kdzeregli ben 12 haftamda öyle olmuştum üç gün öyle gelmişti sonrasında hemen acile gittim iğne vuruldum ve düzeldi çok şükür sizde görünün hemen doktora
Fasulyemizzz Bende aynı haftada öyle oldum kese etrafında kanama varmıs direk bir hafta rapor verdi doktor o anda hemen serum ve iğne yapıldı. Bir hfta sırt üstü yattım cok geçmiş olsun riskli bişey bir sn önce gidin doktorunuza
lazkizi61_ Kdzeregli kadın doğum doktoru var mı die arayıp sormuştuk bide geceydi benim korkmuştum direk doktora yönlendirdi