Elif1503 Kizlar 11 haftalik hamileyim yanlız sol kasigmda bazen ağrılar ve kramplar oluyor bu normal mi ilk 5 6.haftalarda oluyordu çocuk yerleşiyor dediler şuan olması normal mi ve hep sol tarafim
Turna20 Elif1503 arkadaşım ben 23 haftalık oldum hala oluyor dün ve ondan önceki gün çektim. Gün içinde ağrı olmasa da arada kramp gibi bıçak gibi ağrı giriyor. Doktor olacak o ağrılar normal diyor. Doğurana kadar sanırım olacak. Her ağrı girdiğinde alışmamız lazım ama içimize bir endişe giriyor. Elden ne gelir. Kanaman yoksa korkma ağrılar olacak. Büyüyor annesi♥️
Elif1503 nilly tesekur ederim yani normal bir süreç çok endiseliydim bu durumdan ilk gebeliğin olduğu için herhalde
Elif1503 Deletedmom0810 buna sevindim hep bir kuşku hep bir acaba diyerek vucudumu dinlemekten yoruldum dr normal çok sikinti yaptiysan gel dedi rahatlamak için ama yarını beklemeyemedim
Deletedmom0810 Elif1503 Allah onları en güzel şekilde, en korunaklı yerde muhafaza ediyor içini hep ferah tut 🙏🏻 Sakınan göze çöp batar derler gerçekten öyle, düşüne düşüne dert sahibi hastalık sahibi oluyor insan 🙏🏻
Elif1503 Turna20 teşekürler bilgilendirmeniz için içimi o rahatlattiniz büyük bir sıkıntı yapmıştım icimde çok sagolun🙏